вторник, 14 марта 2017 г.

Konkurss!

ProgeTiigri võistlus "Mängumaraton"
HITSA kutsub kõiki alus- ja üldhariduse õppijaid osalema ProgeTiigri võistlusel “Mängumaraton”. Võistlustööna tuleb esitada enda loodud mäng, mis aitab arendada laste ja noorte IKT oskusi või tõstab teadlikkust, kuidas turvaliselt internetis käituda.
Võistlustöö koosneb kolmest osast:
  • programmeeritud või disainitud mäng, mis õpetab programmeerimist või targalt internetis käitumist. Lahenduseks võib olla:
    • arvutimäng, mis on kas allalaetav või veebipõhiselt mängitav. Mängu loomiseks võib kasutada ükskõik millist programmeerimiskeelt/tarkvara või disainitarkvara (vt siit);
    • nutiseadmes mängitav rakendus (äpp);
    • laua- või kaardimäng. See võib olla disainitud 3D-tehnoloogias, tikkimismasinat kasutades või mõne muu materjali ja vahendi abil loodud, samuti hariduslike robotitega kasutamiseks (nt Bee-bot, Ozobot, Meet Edison jt).
  • mängujuhis, mis selgitab mängu reegleid ja on internetist kättesaadav.
  • lühivideo (pikkusega 2 min), mis tutvustab autoreid ja mängu teemat ning selle loomiseks valitud vahendi põhjendust.
  • Autasustatakse iga vanuserühma kolme parima võidutöö autoreid põnevate tehnoloogiliste vidinatega.
    Kõikide finaali pääsenud koolide vahel loositakse välja ka ProgeTiigri võistluse peaauhind väärtusega 500 eurot. Võistluse auhinnafond on ligi 13 000 eurot.
  • LINK http://www.hitsa.ee/konkursid/progetiigri-voistlus

Комментариев нет:

Отправить комментарий